Nezahatozen AyEr 510 gram dedi kalp atışları düzenli dedi odak hastanesi denizli canım rahim icib 3.16 dedi normal dedi apad ne ki 3.16 dedi
AyEr Nezahatozen cok sevındım bebegın ıyıyse bı sıkıntın olmaz korkma kuzum ben de aksam gıdıcem esımle bırlıkte
Nezahatozen Ikizleryolda 3.18 dedi herhangi bi açılma vs demedi bi sorun yok dedi şimdi idrar kültürü istedi 2 gün sonra cikicakms8
Nezahatozen AyEr idrarımda bakteri ve kan değerim düşmüş ne olur ne olmaz progestan igne vurdu idrar kulturu istedi pazartesi cikicakmis
Merveykaya Aynı ağrılar bendede oldu koştur koştur gittim hastaneye çok şükür bebekte birşey çıkmadı dpktorumda normal bu ağrılar diyor.Bence biraz evde yatmakta fayda var böyle durumlarda
Nezahatozen Merveykaya canım yatsakta gecmedi kaç saat uzandım geçmeyince artık seruma vitamin birşeyler karistirmislar ağrı kesici vs anca düzeldi birde herhangi birşey olmasın diye progestan vurdular bir de fitil vermiş doktor niyeyse