Nezahatozen kızlar sol kasigimda ve belimde ağrı var normal mi sanki kasığmdaki agri ayagima vuruyor gibi
Bilgeferhat Nezahatozen doktorunla görüş yine bende 23. Haftadan beri hep o ağrılar var doktorum normal dedi hatta vajinaya baskı da hissedebilirsin bu bebeğin duruş pozisyonundan kaynaklı demişti
Nezahatozen Bilgeferhat bizimki makat geliş gözüküyormuş şuan ama doktorumdan mesaj bekliyorum bi yazsa
Nezahatozen AyEr benimde geçmedi şuan yoldayım gidiyorum ilk önce sağlık ocağına uğradım ama oda kadın doğuma git beklemeden dedi öylelikle gidiyorum