yaseminis whsh benimde başlarda aşağıdaydı sonlara doğru yukarı çıktı inşallah Seninde çıkar korkutma kendini canım
Es07 gvnrzz Hayır alttan bakılmadı o haftada bana Karından yukarı çıkmış denildi 36+5 çatı muayenesi yapıldı sadece
neseyesil gvnrzz benim nerdeyse her gidişimde alttan bakiliyo ben tehlikeli degilmi diye sorduğumda tehlikeli olsa bakarmiyiz dedi doktorum bu şekilde ne kadar rahim ağzını kapatıyo onu daha iyi gorebiliyoruz dedi şuan 30+4 um çok şükür bı sıkıntı çıkmadı hiç cuma günü kontrolüm var bakalım cikmismi yukarı
hafizebl gvnrzz evet ben 30.haftaya girmeme bi gun kaldi artik değişmez dedi sezaryen olacağım o yüzden
busecalimli whsh çıkmış mı yukarı acaba sizin plansentanız? biz de 21 haftayız rahim ağzını kapatmıyor ama biraz yakın dedi doktorum 17 km civarında yakınmış
busecalimli whsh aa sevindim bakalım inşallah bizimde çıkar yukarı, ben de normal doğum istiyordum ama hayırlısı olsun inşallah
minosannecik_2minis whsh ben 16.haftada kanamam olunca öğrendim aşağıda olduğunu Doktorum zamanla yukarı çıkar takip edicez daha erken dedi progestan iğne ve fitil verdi kullandım doğuma kadar hiç bir sorun olmadı yukarı çıkmıştı ve normal doğurdum şimdi 3 yaşında paşam
whsh minosannecik_2minis benim kanamam olmadı sadece çok dikkat etim dinlendim çok şükür erkenden düzeldi
Raana Ttgb benim de 11 hafta,plasenta aşağıda ve lekelenme ler oluyor,sizin son durumunuz nedir,yukarı çıktı mı
Ttgb Raana malasef tam anlamıyla çıkmadı ama yavaş yavaş çıkıyor dedi Dr bebek büyüdükçe çıkacak dedi
whsh busecalimli inşallah anne olmak çok zor bi sıkıntı bitiyor bi diğer sıkıntı çıkıyor bizim bu sefer de bebek ters yine de çok şükür Rabbime Rabbim hayırlısıyla istediğiniz gibi bir doğum nasip etsin 🌺
busecalimli whsh Aminnn inşallah 🙏🏻🙏🏻 ama sanırım daha doğumunuza var bebek son haftalarda dönüyormuş genelde, sağlıkla gelsin kolaylıkla gelsin inşallah 🫶🏻
whsh busecalimli evet doğuma daha var Çok sağ olun inşallah Rabbim sizi de bir avazda kurtarsın sağlıkla alın kucağınıza 🌺🥰