Benimde ilk gebeliğimde aşağıdaydı sürekli kanamam ve ağrılarım oluyordu iş yapmak seyahat etmek herşey yasaktı , doktorlar yukarı çıkar dediler fakat doğuma kadar çıkmadı, bu durumda normal doğum da riskli oluyor kanama durmaz demişlerdi ama doğumda beni normale zorladılar kanamam durmadı bebeğimle yoğun bakımda kaldık. İnşalah hiçbiriniz bu durumu yaşamazsınız