Aysesare AyEr leke gelmiş bugün de sancınız var. Dün neden gitmediniz ? Bu tür şeyler ihmale gelmez direk doktora gidin geçmiş olsun
Aysesare AyEr ne diyeyim bu tip durumların geçmesini beklemek saçma sorun varsa durmadan gitmen gerekir
Nursemomm AyEr gazın olabilir aniden sıkılma oluyosa onun dışında idrarda yanma akıntı varsa enfeksiyon olabilir saplanan ağrı sık sık tekrarlıyosa normal değil hekime görünmelisin
Dlkkoge AyEr yani banada benzer durum olmuştu gaz sancısı çıktı ama senin farklı bir durum olabilir sonuçta
Hdou4225 AyEr Senin kesinlikle doktora gıtmen gerekıyor. O hafıf leke Allah korusun cok seye belırtı edebılır.