Betuel11 senin demenle mi araştıracağım, kaç sağlık kitabı okuyup araştırıp makale okuyup kaç sağlıkçıyla bilgi alışverişi yaptığımı bilmiyorsun, hala aynı şeyi savunup yanlış yönlendiriyorsun. Beklemeye gerek yok diyen doktora denk gelmedim henüz, benim de kaybım oldu ve doktorlardan hep rahmin toparlanmasının zaman aldığını duydum. İnternetten bir iki site yazısı okuman birkaç doktorun sana beklemek saçmalık demesi bunun doğru olduğunu göstermez. Yazdıklarını ciddiye alıp rahmi müdahale görmüşken gerekli şartlar uygun değil iken hamile kalmaya çalışıp bebeğini kaybedenlerin günahı senin boynunadır. Bir de öyle düşün mesuliyet kabul eder misin? Yorumlara bir bak herkesin doktoru beklemek kanaatinde, öyle belirtmiş insanlar, ancak sen hala saçmalıyorsun.