Betuel11 sizin bir aksilik yaşamamış olmanız başka birinin yaşamayacağı anlamına gelmez, yanlış tavsiye vermeyin. Doktorların %99.9 u en az 3 ay beklenmesi gerektiği görüşünde ki 6 ay diyen dahi var. Rahmin kürtaj veya düşükten sonra kendini toplaması normal döngüsüne dönmesi zaman alır. Yanlış biliyorsunuz insanları yanlış yönlendirmeyin, doktorların EN AZ bir adet görmeniz gerekli demesi (ki en az diyorum bu sayı artabilir) nin bir sebebi var. Tekrar tekrar düşük yaşamak kolay mı? Bir şey yazmadan önce bikaç kez düşünün öyle yazın.