Selamlar, 34 haftalık erkek bebişe hamileyim. Herkes erkek bebekler geç gelir 40ı geçer diyor. Bende nedense 37-38 de doğuracakmışım gibi hissediyorum. Bu tabi hisle olacak iş değil ama yinede insanlar geç doğar dedikçe bi canım sıkıldı. Erkek anneleri sizde nasıldı durum kaçıncı haftalarda doğdu bebişleriniz