yasewin Kızlar ben bir şey yaptım🥲 dpo9 gittim kan testi verdim 0.02 çıktı.. acaba döner mi yaşayan var mı
fasulye3 yasewin ben 5 gün kala kan vermiştim 2 çıkmıştı ama başında sıfır yoktu direk 2 hatta doktor dediki normal de bu değer 0 larda oluyo sonra düzenli arttı o ay hamile olduğumu öğrendim
ebruuuuuummmm yasewin ben ilk kan verdiğim de 1.2 gibi bir şeydi aile hekimi gebelik yok dedi ama daha çok yeniymiş bir buçuk hafta sonra ilk gecikmemin olduğu gün test yaptım pozitifti ve betam yüksekti şuan 24. Haftaya girmek üzereyim 🌸
Deletedmom_878 yasewin belirsizlik yoruyor ya kanda net çıkıyor hayırlısı olsun diğer aya fevam tam gaz
Rojdiyebiri Deletedmom_878 dpo kaçtasın testi erken yaptın bence sen bir daha yapsan sabah ilk idrarla
yasewin Deletedmom_878 6-7si gibi gelmesi lazım ama progestan kullanıyorum ya belki gecikir :/ haberleşiriz de ovulasyon testi de almak istemiyorum hiç