QueenBahar_ ben de kahvaltıda ve akşam yemeğinden sonra kesinlikle çaycıyım, eşim de aynı şekilde. Kahveyi ben gün içinde ofiste çalışırken çok içerdim, şimdi işe ara verdik. Kahveye de ara verdik gebelikten dolayı. Ama ayda ya da üç haftada bir sütlü kahve yapar içerim. 🥲😂