Merhaba annişler ve anniş adaylar nasılsınız herkes iyidir umarım
Hangiler sizin favoriniz ne zman içersiniz?
Ben mesela çok yorlunca çay içerim veya yemekten sonra çay içmek çok hoşuma gider olmazsa olmaz benim için baş ağrıma bile iyi gelir 🤭🤣
Kahveyde çok severim keyif kahvesi yaparım kendime ev işleri bitirince veya dizi izlerken hoşuma gider 😍