1kediannesi1 rabiadumanb ayy hadi bakalım sağlıcakla kucağımıza alırız inşallah 🥰 kontrollere ne sıklıkla gidiyorsunuz beni haftada 1 çağırıyorlar artık
Es07 rabiadumanb İnşallah cnm Biz 37 oluyoruz 3 saat sonra Her an doğar sürecine girdim sanırım değil mi
rabiadumanb Es07 beşiğimizi kurduk bizde geçen gün yarında kıyafetlerini yıkayıp ütüleyeceğim inşallah bizimde bitti sayılır ☺️
Rmeysa_01 rabiadumanb son 22 . Yarın 37. Haftaya giriyoruz bir riski sağlık sorunu olmayacaksa küveze alınmayacaksa doğsun artık istiyorum çünkü çok güçsüzleştim kemiklerim dayanmıyor artık🤦♀️