rabiadumanb 35+5 ten selamlar… 30 lu haftalar çook hızlı geçiyormuş bir ay kaldığına hala inanamıyorumm bir yandan heyecan kavuşma isteği bir yandan da korku ne hissedeceğimi şaşırdım sizler kaçıncı haftalardasınız nasıl hissediyorsunuz
Rmeysa_01 rabiadumanb son 22 . Yarın 37. Haftaya giriyoruz bir riski sağlık sorunu olmayacaksa küveze alınmayacaksa doğsun artık istiyorum çünkü çok güçsüzleştim kemiklerim dayanmıyor artık🤦♀️
mervemirza338_ Es07 canım senınde kalçana kramp cok giriyor mu ben ölüyorum artık sureklı ayaga kalkar kalkmaz kramp gırıyor
rabiadumanb 1kediannesi1 aynı sayılırız o zaman benimkide normal olacak 37 den sonra her an gelebilir hazır ol dedi doktorum
rege0119 mervemirza338_ benim doktorum sabah akşam kullanmam için magnezyum verdi akşamları da 1 tane maden suyu iç dedi . Biraz daha iyi geldi bana inşallah iyi olursunuz
mervemirza338_ Es07 inanırım canım bende aynı durumdayım mahvediyor artık benıde kılosu nasıl canım senın bebişin ben bugün perınatolojıde randevum vardı bagırsak genıslemesı görmüştü doktorum bugun kı muayene de temız cıktı cok sukur kılosuda 2740 gr dedı
mervemirza338_ rege0119 kac haftalık canım senın kı ben kullandım fayda etmedi ama maden suyunuda bı deneyeyım 😊
rabiadumanb Es07 belimde ağrıyor ama benim özellikle sağ kaburgam ağrıyor oraya yaslanıyormuş yatarken sürekli pozisyon değiştiriyorum sağ tarafıma uzun süreli yatamıyorum hemen ağrıyor
1kediannesi1 rabiadumanb ayy hadi bakalım sağlıcakla kucağımıza alırız inşallah 🥰 kontrollere ne sıklıkla gidiyorsunuz beni haftada 1 çağırıyorlar artık
Es07 rabiadumanb Kafası kemiğime baskı yapıyor müthiş Geçiyor neyse ki Devamı gelse acilde olurum gibi 😂