nil_a emellli ben reglimin birinci günü her yerim ağrıyarak uyandım birde rüyamda görmüştüm o yüzden kan verdim zaten planlıyorduk o yüzden veripte emin olmak istedim 🤗
emellli nil_a bende rüyamda gördüm gebelik testi yapıyordum pozitif çıkıyordu hep bilinç altıma işledi kesin diye yorumladım yarın inşallah artış olur da bu duygu tatmak nasip olur
emellli Esma006 evet 10 dakika içerisinde çıktı ama ilk idrar dedğildi öğleden sonra yapmıştım ardından da kan verdim çarşamba günü 20,5 çıktı sabah tekrar vericem
Elfksogl emellli canım üzülme 2 ay önce bende yaşadım herkes iiçşn var rabbim tez zamanda sağlıklı gebelikler nasıp etsin beklenen adete 2 gün kala mı 20 çıkmıştı