kubra5441 rabiauns38 lökosit 16 çıkmıştı kültür aldı onda bakteri yok çok şükür öyle duruyorum şuanlık. yarın ya da çarşamba kendi doktoruma gidicsm doktor değişmiştim yeni. Yeni doktorun numarası falan yok iletişime geçemedim o yüzden