nazliigul ben böbrek için ultrasona girdim canm fena ağrım vardı sağ böbreğimde şişlik oldugunu öğrendim antibiyotik kullandım 10 günde ağrım gecti takip edelim dedi doktor bir daha ağrım olmayınca doktora gitmedim ama hamileliğim boyunca her ay nerdeyse idrarımda enfeksiyon ve kan çıktı hep antibiyotik kullanarak 36.haftama geldim doğuma kadar da artık inşallah bi ilaç kullanmam.3.4 lt su içmeni idrarını tutmamanı tavsiye ederim çamaşırınıda ütüleyip her gün değiştir başkada yapabilcek bişey yok