Aysima51 Bence artık daha sık gidin, ben 32. haftada kontrole gittim herşey normaldi çok iyiydi, benimde hiçbir rahatsızlığım problemim yoktu, 34. haftada tekrar gittim (öylesine) doktor herşey çok iyi bebek dönüyor dedi odadan gülerek çıktım meğersem 2 cm açılmam varmış doğumum çoktan başlamış bebeğe kordon dolanmış hiçbir belirti yoktu kontrol olduğum halde o gün doğum yaptım, tesadüfen doktorun odasına 2. ye girip kasılma denilen şey nasıl olur diye sordum dün gece çok oldu dedim ntese girdim öyle anlaşıldı sancı doğum seviyesinde çıkınca , eğer o gün gitmeseymişim beynine çok basınç olmuş su toplama riski falan biseyler söylediler çok korkmuştuk