bsrbrkysr184_ Kızlar bugün 32+6 günlüğüz ve kıyafetlerimizi yıkamaya başladık kuruduktan sonra ütüye başlayacağım inşallah sonra da çantaya yerleştirmeye başlayacağım sizde durumlar nedir? önerileriz varmı ? Heyecan var mı ? 😄
Deletedmom_8793 bsrbrkysr184_ biz de 31+1 olduk ama daha erken diye düşünüyorum çantaya çünkü sezeryanla olacak
bayanhamis bsrbrkysr184_ 32+3 bende bu hafta yıkayıp çantayı hazırlayacağım inşallah artık ne olacağı belli olmaz hazır dursun istiyorum 🌸
arilanki_ bsrbrkysr184_ 32 haftalıkken yıkadım. 33 haftalıkken ütüledim. şu an 34 üm çantamı hala hazırlamadım. 36+0 da izne ayrılıcam o zaman hazırlarım çantayı diye düşündüm. her şey yıkanmış ütülenmiş olduğu için çanta hazırlamak zor gelmez herhalde diye düşündüm
bsrbrkysr184_ Deletedmom_8793 maşallah yaklaşmış sizinde bizim yarın 33 benimde sezeryan ama doktorum hazırla dedi bende yıkamaya başladım daha ütülenecek edecek derken 1 ay geçer 😆 Bu arada sen gene de hazırla suyun gelir bişey olur lazm olur 😇
bsrbrkysr184_ bayanhamis aynen canım doktorum da hazırla dedi zaten yıkayıp ütülemek fln derken bayağı geçer 😍
bsrbrkysr184_ arilanki_ aynen canım hazır olunca herşeyin zaten tık tık koyarsın ben daha yeni yıkıyorum asıyorum ütü yerleştirme çanta derken senle aynı hesaba gelir 😅
bsrbrkysr184_ lux38 kaç haftalıksınız böyle konuşunca yakınmış gibi hissettirdi 😅 bu arada neden 36 erken değil mi bi sorun yoktur inşallah
bsrbrkysr184_ mlkekyaa0gmailcom canım ben fermuarlı poşet kullanacağım ilk çocuğumda da onu kullandım güzel oluyor 😊hurç alsaydım yıkardım sanırım 😇
Deletedmom_8793 bsrbrkysr184_ aslında ben hazırlayayım diyorum annem diyor erken hazırlama erken gelmesin 😁
vanilya_kokusu_ bsrbrkysr184_ erken doğum riskim var ya ondan hazırladım hemen inşallah tabi vaktinden gelir 🤲🏻
bsrbrkysr184_ mlkekyaa0gmailcom kaç haftalıksınız yıka bence daha ütü yerleştirme etme derken bayağı zaman alıyor 😅