havva_5 ubiquniol kullandım solgar markanın ve yine solgarın omega ve folik asidini ama folate formunda olanını kullandım.
https://solgar.com.tr/urun/ubiquinol-100-mg/2641
https://solgar.com.tr/urun/folate-metafolin-400-mcg/1940
https://solgar.com.tr/urun/omega-3-700-mg/2050
Linklerini şöyle ekledim eczaneden almak en güvenilir bence trendyoldan falan güvenemedim.
Solgar guvendiğim bir marka eczacım ve diyetisyenimde önermişti, o ay reformer pilates falan yaptım avakado vs tukettim her gün yumurta yiyorum, ekmek yemem, zaten genel olarak sağlıklı beslenen biriyim. doktor tüp bebek yaptırman lazım bu amh ile hamile kalman çok zor diyip peşin hüküm verince, bende açıkcası tüp bebeğin mantığının sağlıklı yumurta toplayarak yapıldığını bildiğimden kendimce çözümler aradım siz gibi en son düşüncemdi o . 2 sene öncede 21. Haftada bebeğimi kaybetmiştim erken suyum geldi o gebeliğimde amh bir tık daha yüksekti ama yine 1 in altındaydı bu kadar düşük değildi. benimde galiba bunu denerken ilk bi kimyasal gebeliğim oldu cünkü betahcg biraz yüksek çıkmıştı ilk korunmasız ilişkide, o zaman uygulamadan denemiştik, ovulasyon testi almamıştım , ondan öncesinde zaten hiç korunmadan denemedik gebelik kaybı sonrası miyom ameliyatı falan oldum, doktorun bir lafıyla o stresli sürece gircek mental gücüm yoktu açıkçası, ikinci ay bu takviyelerle ve ovulasyon ile denk getirip denedik çok şükür oldu şuan 21 haftalığız , bu arada ben eşimede ubiqunioldan içiriyordum erkek kadın kullanabiliyor onu, tecrubelerim bu şekilde inşallah sizde çok yakın zamanda hamile kalırsınız :)