mavi343434 Arkadaşlar bu marka Ovulasyon testini kullandınız mı , Trendyolda herkesin yorumları çok iyi.. kullanıp başarılı olanlar var mı? Rabbim hepimizin gönlüne göre versin 🫠✨🙏
Ebruas mavi343434 ben kullandım ilk ay hamile kaldım ama herkeste aynı olur mu bilemiyorum. Benim eşimle ilgili de sorun vardı takviye kullandığını bilmiyordum ve fazlasıyla rahattım bunlar da etiki olmuş olabilir.
zeyzey1704 mavi343434 bende yeni 2 gündür başladım bakalım memnuniyet çok umarım bende güzel sonuçlar alırım
nononomolfix mavi343434 ben kullandım ama hamile aklamadım malesef bence bunu teste bağlamamak lazım. Güvenilir memnun kalmıştım
Melody546 hem ınnovita hem laboquıck aynı anda kullanıyordum. Innovıtadaki görüntüyü daha rahat anlıyordum. İki bebeğime de ilk denemede innovita sayesinde hamile kaldım.
zumraziye mavi343434 pik olmaya başlamadan zaten çizgi beliriyo ben çizgi belirleşince değerlendirmeye başladım çizgi kaybolana kadarda devam ettim
Hatice_5 mavi343434 her iki çizgi tam kirmiziysa o gün dahil ve 2 gün daha değerlendirmeniz lazım gün aşırı ya da günde 1-2 kez sonrasında ovulasyon kullanmayı bırakın ve adet gününüzü bekleyin