_mom01 bende 34+2 yim iki gün önce kontrolüm vardı bebişlerden biririn karın çevresi 30 hafta ile uyumlu çıktı bir önceki kontrolümde bir şey yoktu moralimimzi bozuldu doktor iki hefta sonrasına kontrol verdi 37 de alacak sanırım üstelik kiloları da zayıf biri 1800 birisi 2300 küveze girer zayıf olan diye çok üzülüyorum