Elhamdülillah şükürler olsun bugünleri de gördük. Pazartesi sabahına sancı ile uyandım hastahaneye gece özellikle gitmedim çünkü pazartesi günleri konsültasyon kontrolüm oluyordu . Hastahaneye geldiğimde nst de sancım çıktı yatış verildi ikizlerin biri 3 hafta gerideydi o gün doğum olmaz sancını gözeterek sonra karar verilir dendi ama öyle olmadı yatış katında nst de hâlâ sancı çok çıkınca hiç beklemeden doğuma aldılar hafta olarak küçük olan bebeğimi 2100 gram solunum sıkıntısı çektiği için küveze aldılar 35 haftalık görünen bebeğim 2400 gram olan bebeğim ise yanımda küvezdekine yarın bize teslim edecekler beni emdi düzelmiş sorun yokmuş . Ameliyat anı çok güzeldi ama sonrası mahvoldum . İki gündür bağırsaklar patlayacak derecede ağrı yapıyor ıkınma işini yapamıyorum yapsamda idrar oluyor diğeri asla olmuyor sancıdan Sürünüyorum ne yapsak bilemedim