İlk doğumumda çocuğun çenesi güçsüzdü bi iki emip bıraktığı için yeterince süt alamıyordu. Çocuğun midesi kiraz gibi diyorlar ama doğru değil ya da çocuktan çocuğa değişiyor 😒 hastanede bebek hemşireleri 30 ml süt ile başlatmıştı rahatsız olmuyordu hiç kusmamıştı. Enjeksiyon, kaşık falan eziyetti. Lansinoh biberon kullanmıştım o dönem