maviik birinci doktor karindan bakti kurtaj sagliksiz gebelik dedi ikinci doktor bana vajinal muayene yapmasaaydi sağlıklı bir gebeliğim olduğunu ogrenemicektim insanların aklında neden kötü kalmış anlamiyorum birde kesin tani koymalari sakin yaptırma düşük olur demek inanamadim gerçekten Allah korusun dış gebelik diye bir gerçek var