momynurr asel_bal cuma günü gideceğim kanama vs yok dedim ki zaman geçsin keseyi görürüz belki vajinal muayeneye de gerek kalmaz diyerek bekliyorum beklemek zor ama ne yapacağını bilmemek daha zor
asel_bal momynurr vebde keseyi görmek için yarın gideğim banada dua edin umarım görürüm.duam bütün annelerle herzman 🤲🏻
hilalaselll4 asel_bal benim de bir kızım var bir buçuk yaşında düşükten hemen sonra gebe kaldım çok şükür o zaman ben de alttan kabul etmeyeyim
momynurr asel_bal inşallah herşey yolunda gider keseyi görür ve güzel haberler alırsınız bizlerede yazın
asel_bal hilalaselll4 bende bilmiyorm değerim en son 300 çıktı haftaya gel keseyi görürz dedi işte yarın gideğim