aysemine25 Melzo canım son ay herkesde 2cm açıklık oluyo sancın gelmeden Doğuma gitme erken dogurturlar görümcemle arkdasmn basına geldi ordan bana küpe oldu
Caglasmsk Melzo banada öyle dedi 2 hafta sonra dogurdum 😂 hatta önce 2 cm acikligim var ve nisanimda gelmisti😁🤭
Deletedmom308 Selim_Alparslan sizde beylikdüzü tarafındaydınız di mi. Hangi hastaneye devam ediyorsunuz
Nida123 Melzo 35+5im 2 cm acılım var evdeyim canım nidilat kullanıyorım bekliyoruz en azından 36 haftalık ol dedi doktorum
Mervema Nida123 benimde 33 haftadan beri 2 cm suan 35+1 oldum 3 cm olmus bende o haptan kullaniorum 6 saatte 1 beklioruz bakalim :)
Melzo Nida123 benim doktor da dogsa proplem olmaz dedi ama insanın içine dert oluyor ona zarar gelmesin diye sağlıkla al sende canım kucağına vaktinde gelsinler