Melzo Dün doktora gittim doktor 2 cm açıklığın var sancılarını bakalım karar verelim dedi nst ye girdim sancılar düzenli ve sık doktor bugün yarın dogurursun dedi ama ne gelen var ne giden böyle açıklığı olup sancısı olupta bekleyen varmı üç dört gün
Selim_Alparslan Melzo bende dün gittim canım 38+6 haftalığım banada 1 cm açıklık ve yumuşama var dedi. Nstde düzenli sancım çıktı ama hemşire 1 hafta gider dedi bana
Fison Melzo sıcak duş al cnm squat yap yavaş yavaş yürü evde bunlar işe yarıyor inşallah sendede yarar
Selim_Alparslan Alyamali bana hemşire 1 cm açıklık var dedi ama nst kağıdına collum kapalı yazmış doktorumda rahim ağzın kapalı bekleyeceğiz dedi anlamadım valla 🙄
Deletedmom308 Selim_Alparslan sizde beylikdüzü tarafındaydınız di mi. Hangi hastaneye devam ediyorsunuz
Melzo Huzurlu kasılma şeklinde oluyor ağrım sızım yok ama dün 6dk da bir geldi doktorda 3dk olunca gel dedi bu gün yok bişey
Melzo despina234 içim rahatladı ya doktor dogurcan diyince bide sancım kesilince korktum sağlıkla gelsinler de başka bişey istemem