Seloloo Gözün aydın canım ben eve geldim Rabbim kolaylığını versin ne acı ne bişe hissedesin tertemiz geçsin bitsin sezeryan olduğum için ben hemen sütüm çok gelmedi ama emzirdikçe sürekli dün gece ilk ağız sütü dedikleri az da olsa gelmeye başladı benim ağrı eşiğim çok düşük olduğu için ayağa kalmakta çok zorlandım yürümek korkunç bişeydi anestezi gittikçe gelen ağrı dan saçlarımın içi bile terledi normal kan aldırırken bile oturup çocuk gibi ağlayan biriyim yani ondan zorlandım tabi sizin böyle olacak diye bişe yok ondan hiç korkmayın hepimizin süreci yolu farklı Allah yardımcımız olsun