İlk bebiş yarın sabah doğumum var. Doktor 7 buçukta burda ol dedi. Biraz gergin biraz stresliyim sabah nasıl olacak bilmiyorum. Çantamı burdaki annelerin yorumlarına hep okuyarak yaptım. Eksik var mı bilmiyorum. Spinal sezaryen olacak kendi tercihim, ritim bozukluğum var normal doğumu psikolojim kaldıramayacak gibi yalancı sancılarla rezil oldum daha şimdiden acı eşiğim çok düşük 😅 sütüm gelir mi napacam hiç bilmiyorum. çok korkuyorum nolur dualarınızı esirgemeyin 🥹🥹🥹