benim doktorum da öyle söyledi, senelerdir annelerimiz hep normal doğurmuş ve idrar kaçırma gibi problemleri yok benim çevremdeki kadınların. ben en başından beri istediğim gibi vajinal doğum yaptım, sezaryen beni daha çok korkutuyor strese sokuyordu. ve doğum, onun içimden çıkış anı, o acıları çekmek ve kucağına alınca her şeyin bitmesi hayatımda yaşadığım en güzel deneyimdi 🥹❤️