irmkkck 10. Haftamda öyle
Bi kanama yaşadım ki inanılmaz kaç ped doldurdu artık biti kaybettim dedim yani afedersin WC giriyorum şakır şakır su gibi kanamaya devam kafayı yiyordum beterin beteri var diye
Diyorum bunu sana cnm dua et çokça psikolojini iyi tutmaya çalış mutlaka doktora git. Bana günlük progestan iğne yapıldı o dönem ve progestsn fitil sabah akşam kullandım. Şimdi haftada 1 progestan iğne sabah akşam progesfsn fitil olarak devam ediyoruz ama leke bile olsa doktora söyle kanama varsa zaten asla durma acile git