irmkkck
irmkkck bende kanama geçirdim regl gibi sürmüştü hatta 1 hafta boyunca kesintisiz geldi, hem 6. Hafta hemde 9. Haftada oldu ikiside aynıydı şiddetli bel ağrımda olmuştu ama doktorum kanama alanın yok vücuttaki eski kanı atıyor dedi, sanada kanama alanı yok demişler belki seninkide öyledir, ben çok şükür o sıkıntıları atlattım sende atlatırsın inşallah içini ferah tut ağlama ama yine de sık sık kontrole git