bebegimhuzurum Aysingeldiislerdegisti inşallah ni Oğlunuz olur ve koyarsınız ayşin mi koyduğunuz kızınızın ismini 😊
bebegimhuzurum Eymnm az kalmış sağlıkla kavuşun inşallah Eymen Beren uyumlu olur 😍 bende şunu düşünüyorum Yiğit koysam sonra kızım olsa ne koyarım yiğit yaren mi olur 😍😍 bu arada oğlunuz kaç yaşında
Eymnm bebegimhuzurum Aynen Eymen ile Beren i uydurmak istedik bide cok beğeniyordum Beren ismini anlamlarıda çok güzel oğlum 4 yaşına girecek...Aminn hepimiz saglıkla kavuşalım inşallah...Yiğit ve Yaren de çok guzel uyumlu hem de
SerpilEsra bebegimhuzurum mayısta insallah ben yigiti esimde alp i cok istedi o yuzden 2 isim tercih ettik 🙂
bebegimhuzurum SerpilEsra Yiğit Alp çok uyumlu oluyor iki isim değilde hani tek isim gibi hatta YiğitAlp 💙