tugbaaydn Goldgirl hayırlısı olsun inşallah benimde ilk bebeğim kız henüz 5 aylık şimdi tekrar hamile kaldım ikiz gibi büyecekler inşallah gönlümden erkek geçiyor tabiki önemli olan sağlıklı olması
cansusare tugbaaydn iki yerde Mom yazıyor ama PAP_m 1.12 karşısında 0,73 Mom yazıyor bide 1.8 Mom yazıyor
ebruu1616 tugbaaydn  Dediğinize göre benim neyim oluyor yani 😬😛
fatmaa51 tugbaaydn ikili tarama testine göre cinsiyet öğrenilseydi kimse Öğrenmek için FETAL dna yapmazdı yalan öyle seyler
Saimenur tugbaaydn Burda elamom dıye bırı var.Kendım bıle kesın kız derken 7. Ve 12. Hafta ultrason resmını atmıştım o erkek demıstı bana.Siz de sorabılırsınız istersenız.