Merhaba herkese dün bir yerde gördüm bu ikili test hcg değerine göre halk arasında sanırım kesin sonuçlar yok cinsiyet belli oluyormuş doğru olan var mı acaba ilk gebeliğimde kontrol ettim
HCG sonuç 154 yanda yazan mom değeri 1.33
İlk bebeğim kız şimdi tekrar hamileyim onda da değerler şu şekilde
HCG 62 Mom değeri 0.55
Beta hcg değeri değil bilginiz olsun tarama testinde yazan hcg değeri bilgisi olan paylaşabilirse çok sevinirim 😂🩷🩷