asel_bal emim neden öyle diyorsun günah.allah verdiyse rızkıyla verir dua et.hiç anne olamayanlar ne yapsın csnım.belki 3 çocuk fazla gelir ama herzaman eızkıyla gelir
bebegimle_ben emim canim ben bu kaset teste guvenmiyorum idrara batirilan erken gebelik testi var ama erken yapmis olabilirsin dpo kactasin
emim Burcu__0506 korkuyorum çünkü gerçekten ben çok yıprandım ailem kimsem yok 3 tane çocuk var ve ben artık hiç istemiyorum tüplerimi bağlamak istiyorum çocuklarıma daha iyi bakmak istiyorum. Çalışmak istiyorum 25 yaşına girmek üzereyim ve erken evlendim 7 yılık evliyim
pims emim çok haklısın canım benimde 3 çocuğum var bakabiliriz ama Allah korusun 4 zor nelerle büyüyorlar gerçekten peki neyden şüphelendiniZ test yaptınız? Belirtimi oldu gecikme olmamış çünkü daha
emim pims belirtim yok sadece bı hafta önce rahimin bir gün ağrıyordu o kadar başka bı belirtim yok sipiralim kaymış ve korunmasız ilişki oldu