rabiatr emim aa gerçekten mi olsun üzülmeyin her bebek nasibiyle gelir vardır omunda gelmesinde bi sebep 🌸
asel_bal emim neden öyle diyorsun günah.allah verdiyse rızkıyla verir dua et.hiç anne olamayanlar ne yapsın csnım.belki 3 çocuk fazla gelir ama herzaman eızkıyla gelir