Gzmerdm 2 doz ciğer geliştirici iğne yapıldı hamile iken kuveze girdi solunum sıkıntısı vardı sonra ciğerleri mikroplu dediler antibiyotik başladı sonra sarılık oldu erken doğan bebeklerin çoğunda oluyor dendi 21 çıktı sarılığı dr beyninde hasar oluşmuş olabilir dedi yıkıldık nasıl farketmedi dr lar bu kadar yükseldi biranda bilmiyorum sarılığı atlatması 3 ay sürdü tam hastaneden çıktı bu sefer zatürre teşhisiyle hastaneye yattı ama rota virüsü dediler her seferinde başka birşey çıkıyordu karşımıza çok şükür o günleri atlattık şimdi 6 yaşında üstün zekalı bilseme hazırlanıyor kendi kendine herşeyi öğrendi nerdeyse okuyor diyebilirim 4 basamağa kadar sayıları okuyup yazıyor toplama çıkartma problemlerini zihinden yapıyor dr Beyninde sorun olmuştur demişti ama tam tersi oluştu anasınıfına gidiyor