Zuzu97 merhaba güzel anneler beni burda bilen bilir sezeryandan 3 ay sonra hamile kaldım şu an 31+3 haftalık hamileyim ve 1 haftadır erken doğum riski olduğum için bütün gün yatıyorum sadece wc gidiyorum tekrar yatıyorum..yardımcı tuttum evimi temizliyo yemeğimi yapıyo oğlumla ilgileniyo..doktorum hiç olmazsa 36.haftaya kadar yatmamı söyledi..sizler ne durumdasınız?zamanınızı nasıl geçiriyorsunuz?ben 1 haftadır yatıyorum artık yatmaktan çok sıkıldım ama kızım için mecburum..
Dlktpl Zuzu97 guzeş haftalardason 10 ay once 20. Haftada rahım agzı yetmezlıgınden kaybettım bebegımı sımdı hamıle kalöaya calısıyorım cpk korkuyorum aynı seylerı yasamaktan bende sureklı yatıcam dıkıs atılcal hem de cnm oyuzden 34 e kadar dayan az zamanın kalmıs Allah p haftaları bızede gostersın
Hacer67 Zuzu97 25 haftalik ken erken doğum riskim den 6 gün hastane de yattım doktor tuvalet harici kalkma dedi 4 saat te 1 nidilant içiyorum suan 27+3 günlük oldu soyle 36 yi gorebilsem ne mutlu bana
2cocuk2kopek Zuzu97 29+4 kuzum benimde erken dogum riskim var . Ilaclarla durduruyorlar suanda . 34. Haftana kadar bekleticem ondan sonra duruma gore bakicam dedi. Insallah saglikla gelirler. Vakitlerini beklerler😞
esractn Zuzu97 23.haftamdayim ikizlerimle benimde erken dogum riskim var.Keske 31.haftada olabilsem bende suan ona bile razıyım. Hastanede yatiyorum suan 5 gundur yoğun bakimdaydim simdi odaya geçtim cok şükür
Zuzu97 Dlktpl çok üzüldüm canım geçmiş olsun🙏anlamadım şimdi hamile misin tekrar yoksa hamile kalmak mı istiyorsun?
Zuzu97 Hacer67 aynen bende 5 gün hastanede yattım 2 gün önce çıktım hastaneden..inşAllah en azından 36.haftaya kadar gide biliriz🙏
Sewo Hacer67 ayni hafta ve durumdayiz benimde 24 haftada rahim agzi kisaligi var denildi ciger geliştirici vuruldu 5 gün yattim hastahanede. Simdi 27+2 yim rapor aldim yatıyorum evde. Yatmaktan belim ağrıyor artık sizin nasıl ağrılarınız oluyor
Zuzu97 Hacer67 31+3 haftalığım 1.450 gram doktor kilosu az dedi bazı yiyecekler önerdi kilo alması için
Zuzu97 Hacer67 günde iki tane muz ye dedi sabah uyanınca aç karına bide akşam yatmadan önce..her gün yumurta tüketmemi söyledi..her gün et yemekleri ye dedi..söylediklerini yapmaya çalışıyorum inşAllah artar kilosu doğuma kadar
Hacer67 Anladım canım bende öyle besleneyim bide ben fındık ceviz badem kuru üzüm falan da yiyorum yumurta haşlamasi
Sewo Zuzu97 canim badem ceviz süt ve kaşar peyniri tüket benim 1 hafta gerideydi bunlari midem bulanıyordu azicik yedim genede işe yaradi bebek suan 1 hafta önde
Zuzu97 2cocuk2kopek evet inşAllah zamanını beklerler..ciğer geliştirici falan yapıldı mı size?34.haftada ciğer açılırsa alıcaz bebeği dediler ama korkuyorum yinede
Zuzu97 esractn inşAllah bebişler zamanında gelir onlar için çekiyoruz bu kadar zorlukları..sizde neden erken doğum riski var?
031965 27den beri erken doğum riskimiz vardı ama yarın 35 haftalık oluyoruz sadece haftamıza göre zayıfız erken doğarsa biraz kilodan küvöz riskimiz olabilir mi diye düşünüyorum bir de daha yeni yoğun enfeksiyonum olduğunu öğrendim umarım o da bi sıkıntı yaratmaz 🙏🏻 Herkese zamanında hayırlı doğumlar 🙌🏻
Zuzu97 031965 bence küvöze kilosu az olan değilde solunum problemi vs olanlar girer çünki ben hastanede yattığımda 1.200 kilo doğan bebek 2 gün küvözde kaldı çıkardılar
esractn Zuzu97 sancim oluyor surekli canım. Dogum sancilari, oldukca kesmeye calisiyorlar sürekli. 26.haftadan sonra yaşama imkanlari var ikizlerde diyolar hedefimiz 26 suan sonrada 30 Allahim nasip eder insallah 30lu haftalari
031965 Zuzu97 maşallah ona, onlar da bi kriter ama doktorum 2 kg yi geçmesi riski azaltır dedi o yüzden kilosunun da iyi olması gerek riski minimuma indirmek için