Ben de tam 20haftalık oldum bugun. 18.haftamda hissetmeye basladım hareketleri ve günden güne sertleşiyor tekmeler 😊 Yani acaba bagırsak hareketi mi değil mi fikrinden kesinlikle başka bir sey. Şimdi anlıyorum ki 16-17. Haftadaki acabalarım kesinlikle bagırsaklarmış 😀 Aradaki farkı tekmeyi yediğiniz anda anlayacaksınız😀 Çok şükür bulantım falan hiç olmadı ama birkaç gündür sırt agrılarım basladı ve beni baya zorlamaya basladı