ceylan119 20 haftalık hamisler ne gibi şikayetleriniz var ? Benim bulantılar geçmedi yürüyünce ayağa kalkınca karnım ağrıyor sürekli uykum geliyor 😞😞 bulantılar geçse gerisi hiç önemli degill😞😞 bebeğinizin hareketlerini nasıl hissediyorsunuz karnımda kalp atışını çok fazla hissediyorum ben ama hareketlerini pek anliyamiyorum sizde durumlar nasıl
BurcuSiratas ceylan119 20+6 yım 16. Haftamdan beri ufak ufak hissediyordum ama geçen çarşamba ilk defa annem hissetti ☺ Bu haftalarda birden büyüyor bebişlerimiz o yüzden yakındır hissedersin
Ayselcnt bugün 20. Haftamıza girdik.. Mide bulantım yok.. Arada yanma oluyor.. Karnımın alt kısmında ağrı oluyor.. Hareketlerini ara ara hissediyorum ama tekme atmaya başlamadı henüz.. Böyle karnımda kıpır kıpır bişeyler oluyor.. 😊
ceylan119 Ayselcnt benm de yanma yok mide bulantısı gecmediiii🙄🙄 2 gündür de sol gogsumun altına ara ara acıyor ☹
Sengulylmzr Merhabaa,benim mide bulantım hiç olmadı çok şükür rahat bir gebelik geçiriyorum ama ben henüz tekme falan hissetmiyorum. Elimi koyduğumda kalp atışı oluyor sanıyorum kendi kalp atışım 😂 of tecrübesizlik ne kadar kötü bişey ya 🤔😔
ceylan119 Sengulylmzr aynen aynen nasıl bişey o tekme çok merak ediyorum arada sızlıyor o mu acaba tekme 😂😂
Ayselcnt Sengulylmzr kesinlikle hareketini anlamakta bile zorlanıyor insan.. Acaba bağırsak hareketi mi yoksa o mu bilemiyorsun. Ama son zamanlarda hissettiğim kesinlikle o, sanırım galiba.. 😊
Sengulylmzr ceylan119 ah bir bilsem 😂 hayır bide endişelendiriyorda insanı niye tekme bişey hissetmiyorum diye 🙄
ceylan119 Sengulylmzr sorma canm ya valla bişey oldu diye durmadan endişe içindeyim 😂aşılarınızı yaptırdınız mii
Ayselcnt ceylan119 Ayın 13 ünde olacağım.. Doktor tekrar tahlil istedi kontrol edelim dedi bide onları yaptıracağım..
Basak24 Bizde bugün 20. Haftamıza girdik çok şükür sadece halsizlikden ve sürekli acıkmakdan başka şikayetimiz yok tekmelerini hissetmeye başladım çok ama çok güzel bir duygu hiç beklemedigim bi anda tekme yiyorum ama çok güzeelll ❤
Mekanikcianne Miğferde yanmalarım çoğaldı özellikle geceleri bebeğim o kadar hareketli ki ben yatınca o parti veriyor içerde sanırım 🙈🙈 gece uykusu yine yok yine yok
firdevs Ben de 20. Haftaya girdim ama kendimi hamile gibi hissetmiyorum bebeğim yok gibi karnım da indi yumuşak Pazartesi ye randevu aldım hastaneye gitcem dün sağlık ocağında bebeğin aşağıda dedi kalp atışını kasık tarafımda duydu dikkat et dedi hareketlerini de hissetmiyorum sanki bir korku filminin içindeyim gibi 😥😨😰
BraBarutGr Mide bulantım hoşuma gitmeyen şeyler hariç kalmadı şükür ilk 4 ay berbattı geçmeye başladı ama arada halsizlik baş dönmesi mide bulantısı hissediyorum ve mide yanmam çoook aşırı var şuan 20+5 oldu net bi şekilde sol kasığımda damar atıyo gibi hissediyorum sordum bebek hıçkırması dediler ve çoğunlukla uzandığımda içimde sanki bişeyler yer değiştiriyor bariz hissediyorum artık şükürler olsun rabbime ❣ Biz bugün tetanoz aşısıda vurulduk.
Sengulylmzr BraBarutGr tetanozz 😱😱 benim için büyük bir korku sağlık ocağından aradılar 20+2 de salı günü bende gidicem ama sanırım ayaklarım geri gidecek 😪
Minemine Sengulylmzr ya beni sağlık ocağından aramadılar. Oraya bildirmemiz falan mı lazım hamile olduğumuz canım. Anlamadm ben ya ilk gebeliğim diye tecrübesizm artı gurbettym diyede zorlanıyrm
Retina Sengulylmzr bende yorumları okuyunca biraz korkmuştum ama aşı vurulalı iki gün oldu hiç bir sorun yaşamadım hafif sızlama oldu ertesi gün o kadar.
Niloya Minemine merabalar bende 20.haftadayim ve yarin saglik ocagina gidecgm asi icin. Evet senin kesinlkle gidip hamile oldugunu saglk ocagina solemen lazm kayit ediolar ve gec kalmadan asiya git