Ezgi1989 aynı şekilde ekmek hala sadece kahvaltıda yerim ama ilk 5 ay ağzıma tatlı sürmedim hatta canım istemiyordu ama 5. Ay bittikten sonra dengem değişti durduramıyorum kendimi tatlı da tatlı😢
Demirini kesinlikle yüksek tut ben demir hapını sabah-akşam içiyorum en başından beri hala 11 😒😒 Benim acıkma oranımı düşün bir de 😬😬