hllvrl valla haklısınız bazı sorular beni de çok sinir ediyor ya, özellikle isim ve cinsiyet postları isim soruyorlar söylüyorsun beğenmiyorlar falan, sonra cinsiyet, yok doktor göremedi siz Bi bakın, yok daha 7 haftalık keseden bakın yani ne kadar değişik, doktora güvenmeyip buradakilere güveniyor çoğu kişi, doktor ilaç yazmış ilacı kullansam mı, sen daha ilaç konusunda güvenmiyorsan nasıl doğum yaptıracaksın bu doktora