Es07 benim ikisi de kız birincisi 40+2 de doğdu çatı muayenesinin yapıldığı günün gecesi yani diğeri de tam 40 da yine muayeneye gidicem heralde yine öyle olucak 🥲 Allah yar ve yardımcımız olsun inşallah tek nefeste doğururuz valla buraya yazalım birbirimizi yalnız bırakmayalım