Es07 esralgn İner canım endişe etme İnmezse de dert etmeyin Sağlıkla doğsunlar da Nasıl olursa artık kısmet
Elfidanur esralgn canım zamanın gelınce kedi pozısyonunda emekle bıraz yerde yürü dızlerının üstüne cok
kif @Es07 benimde 32+4 olduk bugün kuyruk sokumum ağriyor ve karnımda bebek hiç hissetmiyorum yumuşacık olmuş inmiş olabilir mi sizce ? Bir de indikten sonra ortalama kaç hafta sonra doğum oluyor bilginiz var mı?
Es07 kif Canım kontrolde doktorunuza sorun Herkesin aynı olmuyor Hareket büyüdükçe azaldı benimde Alan daraldığı için diyor doktor Kayma yapıyor ara sıra o kadar
Es07 Elfidanur 37 den sonra muayene oluyor diye biliyorum Canım bana 36+5 te dün yapıldı işte En doğrusu doktoruna sor
Es07 Elfidanur Bende bekleyeceğim son ana kadar gibi görünüyor İlk gebelik benimde heyecan korku hepsi karışık
Meleekdincc Yakamoz20 açıklık kontrolü yapmıyorlar bildiğim kadarıyla ama vajinal ultrasonla dikiş kalınlıklarına bakıyorlar
Elfidanur Es07 bende korkuda var Allah a sıgın ıkı haftam kaldı yalnızca daha dün onu ogrendıgım anda kaldım çabuk gectı zaman🫠🥲🐣
prenseslerblogg Es07 benimde ikinci gebelik hepsi aynı inanın bugün 39+6 yım perşembe 40 olucam doktora gidicem artık çatı muayenesi yapıcak bakalım