melismersin Saraylokumu 12. Sebebi Doğum iznine çıkacağım diye maaş belirlenirken işyerimin hakkımı yemesi.
jalepone Saraylokumu ay canım çok sıkılıyor ya bu gün evdeyim yemek yapmayacağım , evim temiz tv de bir şey yok kitap okumaktan sıkıldım sıkılmayayım da ne yapayım ben 😂
Saraylokumu Adada Allah şifa versin inşAllah sağlıkla alırsın kucağına 🫶🏻 Korkma herşey düzelir Allahın izniyle ❤️
defnosunannesi_ Saraylokumu 8 numara hastayım ve gebeyim 😅üstelik çocuğumda hasta kreşe gidemiyor sabahtan temizlik yaptım eşyaların yerlerini değiştirdim bittim anam