Saraylokumu iyiyim çok şükür çok korkmadım ama stresten bebeğe bir şey olursa diye biraz üzüldüm allaha şükür kör noktadan vurmuşum yoksa airbag açardı diyorlar çok büyük hasar yok ama 3 arabada yapılacak öyle bir masraf var 🥺 tsh yüksek çıkmıştı endokrine gittim antikor bakalım dedi antikorlar çok yüksek çıkmış haşimato var sanırım canım sıkıldı baya 🥺 yarın sonuç almaya gideceğim bacım inşallah ilaç başlar 🥺