2cocuk2kopek ben de korkuyordum ama hiç öyle korkulcak bişey yok. Orda çok iyi bakılıyor, sürekli takipteler. O yüzden üzülmüyorum. Evet biraz psikolojik olarak zor ama sen güçlü olursan o da güçlü olur ve çabucak gelir evine🧡 hem ziyaret saatleri de oluyor ☺️ ne zaman çıkacağını söylemiyorlar ama her gittiğinde bilgi veriyorlar. Önemli olan iyileşmesi. Kuvöze gircek olsa bile hiç canını sıkma, sakın ağlama🧡