xwoman spinal oldum evet acı yok tabi ki kesinlikle. Ama his var. Herşeyi hissediyorsunuz. Tüm dokunmaları gerilmeleri çekiştirmeyi. Ben zaten psikolojik olarak hazır değildim belki de o yüzden zorlandım 😕 Ama belki epidural spinal daha kolay olabilir. Bizim epidural için vaktimiz yoktu ve doktorumuzla daha öncesinde doğumu bile konuşamamıştık o yüzden bilgim yok ☺️