Meltem3461 Qwert2211 evet gecikmenin 10. Günlerinde falan yapmıştım normal testte erken gebelik testi 1 tane yapmıştım hepsi tek çizgiydi
Meltem3461 Qwert2211 salmıştım artık 14. Günde yapmamın sebebi de normalde adet öncesi lekelenmem gelirdi o gelmişti ama ertesi günü tertemizdi bunda bir tuhaflık var diyip test yaptım o zaman çift çizgiydi canım
Qwert2211 Meltem3461 anladım canım benim hiç ümidim yok ama direkt kan mı versem diyorum yada biraz daha da bekleyesim de var
rabiadogannn busraseymaa benimde şuan 4 gün geçti ama yumurtam 3 şubatta çatladı ve dpo9 test yaptım gözle görülmeyecek kadar az silik çizgi ama bilemiyorum